Как става връщането в България?
За връщане на пратка, моля, попълнете тук следния формуляр. Получавате етикета за изпращане лесно и удобно по имейл и получавате информация как да се процедира по нататък. По този начин връщането е безплатно за Вас.
Обърнете внимание на следното при връщането на продукти:
- Поискайте разписка за пратката и я съхранявайте докато процедурата за възстановяване на плащането бъде завършена или докато получите нов продукт.
- Върнатите продукти ще бъдат обработени в рамките на 5 работни дни (без събота) след получаване на пратката.
- Стоките трябва да бъдат добре опаковани, за да се избегнат евентуални повреди при транспорт.
- Електронни устройства трябва да бъдат върнати в оригинална опаковка, за да се избегнат повреди при транспортиране.
- Разходите за стоки, които трябва да бъдат върнати в нашия склад чрез спедиторска фирма, се поемат от клиента.
Какво може да бъде изпратено обратно?
Имате право да върнете продукт от направена поръчка в рамките на 14 календарни дни, без изрично задължение да посочвате причината за вашето решение. Ние също Ви предоставяме допълнителен срок от 16 дни. По този начин Вие разполагате с 30 дни, за да се възползвате от услугата за връщане.
На обратно връщане подлежат всички неотворени продукти, които са все още неизползвани и в оригинална опаковка. Моля, опаковайте продуктите добре, за да се избегне повреда по време на транспортирането.
Моля, уточнете точната причина за връщането (Формуляр за връщане) и въведете следните данни: име, адрес, номер на поръчката.
Подробна правна информация може да намерите тук .
Как мога да си върна парите?
След като обратното връщане е успешно приключено, отговаряйки на всички условия и преди изтичането на 30-дневния срок за обратно връщане, Вие можете да получите парите си обратно. Ако желаете, можете да получите и ваучер за покупка за същата сума.
В зависимост от метода на плащане, Вие ще получите:
- При предварително заплащане - обратен превод по банковата Ви сметка. Нуждаем се само от данните на банковата Ви сметка (IBAN и BIC), за да може да извършим превода.
- При заплащане с PayPal - обратен превод към акаунта Ви в Paypal.
- При директен дебит Sofortuberweisung - обратен превод към банковата Ви сметка. Нуждаем се само от данните на банковата Ви сметка (IBAN и BIC), за да може да извършим превода.
- При заплащания с кредитна карта - обратен превод към кредитната Ви карта.
- При заплащания чрез Klarna - обратен превод от Klarna по Klarna акаунта Ви.
- Ако плащате при доставка, с наложен платеж, трябва да ни предоставите Вашите банкови данни (IBAN и BIC), за да можем да извършим превода на сумата за продуктите, които вече сте заплатили и върнали.
- с iDeal получавате обратно сумата директно в профила си в iDeal.
Възстановяването на сумата се извършва в рамките на няколко дни. Ако имате въпроси, молим не се колебайте да се свържете с нас!
Ако желаете, можете да получите ваучер от нас за покупка за сумата, която желаете да Ви бъде възстановена.
Имейл: bulgaria@badger-ben.com